martes, 4 de octubre de 2016

3. FER UNA ASSEMBLEA A CLASSE. (DIMENSIÓ O COMPETÈNCIA PERSONAL)



SESSIÓ 3
DIMENSIÓ O COMPETÈNCIA PERSONAL. 
Fer una assemblea a classe.
Activitats (pàgina 11)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxDugIseMltKWLCpQ6QryuExCAvRyKw2gzt_QqnLJSV5Sli0-Jg_cTdaxVP2xILyOofSiQbrX0Eb9f6oacwg9AkIsk8g55-ZFwmnLgy7qtulRVBLLTQ_FyokL8AvrXf8STBu9jFWB8d9s4/s1600/descarga.jpg

1.- Recorda la darrera vegada que vas proposar un tema per a discutir a classe:

-         Quin era el tema?
-         A qui el vas dir?
-         On i quan el vau parlar?

L’ Adrià S. ha comentat que a l’ escola de primària va surgir el tema arrel d’uns pantalons. Però l’ Oriol Ll. ha dit que li semblava més important parlar d’ un dibuix que representa una “bomba” que  ha rebut l’ Adan E. que és musulmà, a l’ hora de classe. Per l’ Oriol és una manca de respecte cap a l’ Adan.
El teme del respecte és parla a classe. Es pregunta als alumnes que han fet el dibuix. Un diu que l’ ha fet per avorriment i l’ altra li ha passat a l’ Adan com una broma, sense cap mala intenció. A l’ Adan, la veritat la broma li ha molestat una mica. Aleshores, els dos alumnes li han donat la mà i li han demanat perdó. Tot s’ ha solucionat satisfactòriament. 


Bibliografia:
PUIG ROVIRA, Josep Maria i altres autors: Atòmium. Cultura i valors ètics . Barcelona: Editorial Text-La Galera, 2016 (pàgina 10)
Webgrafia:

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxDugIseMltKWLCpQ6QryuExCAvRyKw2gzt_QqnLJSV5Sli0-Jg_cTdaxVP2xILyOofSiQbrX0Eb9f6oacwg9AkIsk8g55-ZFwmnLgy7qtulRVBLLTQ_FyokL8AvrXf8STBu9jFWB8d9s4/s1600/descarga.jpg

No hay comentarios:

Publicar un comentario